+7 (7172) 444 684

07.07.2020

Тәуліктік жедел ақпарат

+7 (7172) 444 777 wp +7 771 744 47 77

Единицы машин, механизмов и автотранспорта

2 174

Лесопосадочных участков

6

Дорожно-эксплутационных пунктов

150

Дорожно-эксплутационных участков

82

Международных коридоров

6

Автодорог республиканского значения

24 386 км.

Областных филиалов

14

Республикалық маңызы бар жолдардағы жол жамылғысының ақауларын жою және қалпына келтіру бойынша екі айлық жоспарды орындау бойынша жұмыстар аяқталды. Екі айдың ішінде келесі жұмыстардың жылдық көлемінің 60%-ы аяқталды, олар: жол жамылғыларындағы кемтіктерді жамау, жол белгілерін орнату мен жолға жол белгілері салу жұмыстары.

 

Екі айлық кезінде серіктестік, жүзеге асырылуы тиіс жұмыстарды белгіленген мерзімге дейін аяқтап, жоспарды асыра орындады.

 

Атап айтқанда, келесі көлемдегі жұмыстар жүзеге асырылды: 277 843 м2 жол жамылғысының кемтіктері жамалды, 7969 дана жол белгілері орнатылды және ауыстырылды, 16 932 км жолға белгілер салу жұмысы жүзеге асырылды.

 

Қазіргі таңда кешенді мақсатты бағдарламаны іске асыру және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында қызмет көрсету жұмыстары жалғасуда.

Кривбрус, торлар, электр кабелдері, трансформаторлар, күн панельдері және тағы басқаларының - республикалық маңызы бар автомобиль жолдарынан ұрлауы жалғасуда.


Жол қызметтерінің республикалық маңызы бар жол желілерінің үнемі және жүйелі түрде бақылап отыруына және мүлкін ұрлау үшін жауапкершіліктің қатаң нормаларына қарамастан, жол белгілері, жарықтандыру жүйелері және жолдағы құрылыс бөлшектерінің ұрлануы азайар емес.

Көбінесе мұндай құбылыстар (ұрлық) Алматы, Ақмола, Жамбыл, Ақтөбе, Қостанай, Маңғыстау және Батыс Қазақстан облыстарында жиі кездеседі.

Өткен жылы ұрлықтың 40-тан астам фактісі тіркеліп, серіктестікті 27 млн. теңгеден астам сомаға жоспарланбаған шығындарға алып келді.

Жолдарда және жол құрылымдарында, ұрылар көлеміне де қарамастан кішкентай да, үлкен де нысандарды (қоқыс контейнерлері, қоршаулар, жол белгілері, электр сымдары, жол қозғалысын ұйымдастыру бөлшектері мен элементтері, трасформаторлар және т.б.) қолды қылып жатқандығын атап өткіміз келеді.

Мәселен, тек 2019-2020 жылдары: 13 мың метрден астам электр кабелі; 214 дана жол белгілері және ақпараттық белгілер; 100 п.м-ден астам кривбурс; шамамен 250 п.м. жануарлардың (малдардың) жол бөлігіне кірмеуін қамтамасыз ететін қоршау және басқалары ұрланған.

Жол элементтерін және қолданыстағы жасанды құрылыстарды ұрлау, сондай-ақ олардың тұтастығын бұзу жол қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге тікелей кедергі келтіретінін ескертеміз.

Анықтама үшін, осы жылдың бірінші тоқсанында жол бойына жануарлардың шығып кетпеуін қамтамасыз ететін торлардың ұрлануына байланысты, үй жануарларымен соқтығысуы нәтижесіндегі жол апаты 22 адамның өліміне алып келді.

Ұрлық анықталғаннан кейін жол қызметі сол мезетте жергілікті полиция бөліміне хабарлайды. Оқиға орнында тексеру актісі жасалынып, жазбаша қатынас хат аумақтық ішкі істер органдарына жіберіледі.

Өз кезегінде, «Қазақавтожол» ЖШС бұл мәселені шешуде әр адамнан азаматтық белсенділік танытуын, сонымен қатар жол ұрлығы туралы фактілер мен дәлелдемелер туралы уақтылы хабарлауды сұрайды.

Жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында кешенді мақсатты бағдарламаны жүзеге асыру мақсатында жол жамылғысындағы ақауларды жою және жол ортасының элементтерін құру жұмыстары жүргізілуде. Сонымен қатар, жол апаттары қаупін азайту мақсатында заманауи және инновациялық техникалық құралдар, мысалы, икемді белгі бағандары, күн сәулесімен жұмыс жасайтын катафоттар, люминесцентті шу белдеулері, жарықдиодты жол белгілері және т.б. белсенді түрде енгізілуде.

Айта кету керек, өңірлерде «Covid-19» пандемиясының аясында карантиндік іс-шараның енгізілуіне байланысты автомобиль жолдарындағы көлік қозғалысының қарқындылығы бірнеше есе азайды, осы аяда, жол-көлік оқиғаларының саны өткен жылмен салыстырғанда 15%-ға төмендеп, ал қаза болғандар саны 35%-ды құраған.

Алайда автомобильдердің қозғалысына деген шектеу шараларын алып тастау және көлік ағындарының артуы жол апаттар санының күрт өсуіне себеп болды. Статистикаға сәйкес, 1-7 маусым аралығында ғана халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында 29 жол көліп оқиғасы орын алып, нәтижесінде 16 адам қайтыс болып, 50 адам жарақат алды.

Ағымдағы жылдың басынан бері 642 жол-көлік оқиғасы орын алып, 193 адам қайтыс болса, өз кезегінде 2019 жылдың осы уақытында 309 адамның өлімімен 791 жол-көлік оқиғасы тіркелген. Мамыр айы бойынша салыстырсақ, осы жылы 95 жол-көлік оқиғасы орын алған, бұл жағдайда жарақат алғандар саны 150 және 25 адам қайтыс болды, ал 2019 жылдың мамыр айында 154 жазатайым оқиға орын алып, жарақат алғандар саны 250 және 58 адам қайтыс болды.

(анықтама үшін: үстіміздегі жылдың басынан бастап ең көп жол-көлік оқиғалары келесі облыстарда орын алған: Алматы облысында (229 оқиға, 55 өлім), Жамбылда (58 жағдай, 10 адам қайтыс болды); Шығыс Қазақстан облысында (57 оқиға, 18 адам қайтыс болды) адам); Түркістанда (55 оқиға, 22 адам қаза болды), Ақмолада (49 оқиға, 8 адам қаза тапты).

Айта кету керек, жол-көлік оқиғалары негізінен жылдамдық пен белгіленген тәртіпті бұзу салдарынан орын алады, яғни, жол ережесінің талаптарын сақтамауға байланысты жүргізушілердің кінәсінен болып отырған жайыт.

Осыған байланысты біз жол ережелерін бұзғаны үшін жазаны одан әрі қатайтуды, сонымен қатар республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында құқық қорғау органдарының (жол-патрульдік қызметі) бақылауды күшейтуді ұсынамыз.

«Қазақавтожол» ЖШС жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамсыз ету және мәселелерін шешуде барлық құрылымдық бөлімшелер үшін бірлесе жұмысқа ашық екендігін мәлімдейді.

Өзіңізге және жақындарыңызға қамқорлық жасаңыз, барша жолды пайдаланушыларды құрметтеуге шақырамыз!

Республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында икемді белгі бағаналары мен күн сәулесімен жұмыс істейтін катафоттар орнатылды.

 

Бұл республикалық автомобиль жолдарындағы жол қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи және инновациялық тәсілі.

 

Күн сәулесімен жұмыс жасайтын катафоттар (жанып-өшіп тұратын) Алматы, Ақмола және Ақтөбе облыстарында орнатылды, Атырау және Қызылорда облыстарында монтаждау жұмыстары басталды, осы жылдың соңына дейін еліміздің барлық аймақтарын қамту жоспарлануда. Олар иілген жолақтарға екі жағынан орнатылады, күн сәулесінен зарядталады және жүргізушілердің жолға деген назарының артуына ықпал етеді.

 

Сондай-ақ республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында көлік құралдарымен бірнеше рет соқтығысқаннан кейінде қалпына келетін композиттік (икемді) сигналдық бағандар орнатылды. Олар жасанды жарықтандыру жоқ жерлерде орнатылады. Белгі бағаналары орнатылған жерлерде жол иегінің шектеулерін орнату қажет емес. Белгі бағаналары жол қозғалысы қауіпсіздігін ұйымдастырудың элементі болып табылады және жолды пайдаланушыларға визуалды бағдарлауда жұмыс жасайды.

 

 

Қазіргі уақытта барлық республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында композиттік (икемді) белгі бағандары орнатылған. 36,500 дана жоспардың 23 300 данасы орнатылды. Жұмыс жалғасуда.

 

Қабылданған шаралар жүргізушілерге жол қозғалысы кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етуде көмектеседі және жазатайым оқиғалардың пайда болу қаупін азайтады.

 

Болашақта халықаралық және республикалық маңызы бар барлық жолдарда жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында инновациялық жол элементтерін орнату жоспарлануда.

2020-2021 жылдардағы Республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын дер кезінде қысқы мезгілдегі күтіп ұстауға дайындау мақсатында «Қазақавтожол» ЖШС басшылығы арнайы бұйрық бекітті.

Бұйрыққа сәйкес:

Автомобиль жолдарының 2020-2021 ж.ж. қысқы кезеңдегі жұмысқа дайындау бойынша ұйымдастыру-техникалық іс-шаралар жоспары бекітілді.

«Қазақавтожол» ЖШС облыстық филиалдарының директорларымен:

1.Жабдықтар мен өндірістік базаларды жөндеу бойынша іс-шаралар жоспары әзірленіп «Қазақавтожол» ЖШС-ң орталық аппаратына ұсынылды.

2.Іс-шаралар жоспарында ЖПБ (ЖПП) бөлінісінде қысқы күтуде жұмыс істеген техникалардың жалпы саны, техникалар мен жабдықтардың әрбір түрі бойынша ақаулары, әрбір өндірістік базалар, жөндеуден шығу мерзімі мен жауапты тұлғалар көрсетілген;

3.Қысқы күтіп ұстау кезінде жұмыс жасаған жол пайдалану техникаларын жоспарлы жөндеу мен өндірістік базаларды жөндеу ағымдағы жылғы 15 маусымнан бастап ұйымдастырылады.

4.Ағымдағы жылғы 1 шілдесінен бастап облыстық филиалдар шегінде жедел, ЖПБ шегінде автожолдарды қысқы күтіп ұстаудың жұмыс штабы ұйымдастырылды.

5.Ағымдағы жылғы 1 қазаннан бастап күзгі-қысқы кезеңдерде тәуліктік кезекшілік ұйымдастырылмақ;

6.Төтенше жағдайлар бойынша аумақтық басқармамен, әкімшілік полицияларымен өзара іс-қимыл мен хабарлау жүйесінің жоспарлары әзірленсін – делінген.

Сонымен қатар серіктестік жертайғаққа қарсы материал: тұз, құм, қиыршық тас, хим.реагенттерді және т.с.с. қысқы кезеңге сатып алуды жоспарлады.

Қар көп түсетін аймақтарда қар қалқандарын және қыс мезгіліндегі уақытша жол белгілерін (тайғақ жол, максималды жылдамдық шегі және т.б.) дайындауды бастап кетті.

Біздің басты мақсатымыз - республикалық маңызы бар жолдарды пайдаланушылардың қауіпсіздігі мен жайлылығы.

Коронавирустық пандемия жағдайында жұмысшылардың қауіпсіз еңбек жағдайын ұйымдастырумақсатында «Қазақавтожол» ЖШС құрылымдық бөлімшелерінің (ОА, ЖПБ) барлық қызметкерлері жұмыс берушінің есебінен вирустартан бастапқы қорғану құралдарымен қамтамасыз етілді, атап айтқанда медициналық маскалар, қолғаптар және антисептиктермен. Санитарлық тазартқыштары бар диспенсерлер барлық ғимараттардыңкіреберістерінде орнатылады. Сондай-ақ, серіктестік жұмыскерлерінің арасындағы физикалық өзара әрекеттесулер шектелді.

Жұмысқа кіріспес бұрын барлық қызметкерлердің дене температурасының көрсеткіштері тепловизерлер арлықы тексеріліп, күн сайынғы бақылауда. Қызуы нормадан жоғары болған жұмысшылар бірден дәрігерге жоданылады. Бүгінгі таңда жол қызметкерлерінің арасында COVID-19 жұқтырғандар тіркелмеген.

«Қазақавтожол» ЖШС қызметкерлері қатарында аурудың таралуын болдырмау мақсатында барлық қажетті шараларды қабылдауда!

«Қазақавтожол» ЖШС-нің статистикасы бойынша, 2019 жылы республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында үй ірі-қара малының қатысуымен 99 жол-көлік оқиғасы тіркелген. Аталмыш ЖКО-да 147 адам жарақат алып, 32 адам қайтыс болған. Апаттың осы түрінің ең көп саны республиканың келесі аймақтарында орын алған - Алматыда - 23, Батыс Қазақстан облысында - 11, Жамбылда - 10 және Павлодарда - 9 жағдай.  

Сондай-ақ, ағымдағы жылдың бірінші тоқсанындағы жол-көлік оқиғаларын талдау нәтижелері бойынша жолдарда 8 жол-көлік оқиғасы тіркелді, онда 22 адам жарақат алды, бір адам қайтыс болған.

Қараусыз қалған малдың мәселесі әсіресе көктемнің келуімен ушығады. Үйде малды ұстау ақша мен уақыттың қажетсіз шығындарына алып келеді. Осыған байланысты, көптеген үй жануарларының иелері оларды жайлауға немесе көшеге еркін жайылымға жіберуді жөн көреді, бұл өз кезегінде оларды жол апатының құрбаны болуға және жазатайым оқиғаларға себепкер болуға алып келеді. Әсіресе, халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының жанында орналасқан ауылдарға қатысты мәселе өткір тұр. Көп жағдайда үй жануарларының белгі-тегтерінің немесе басқа айырым белгілерінің болмауынан мал егесін анықтап оларды жауапқа тарту мүмкін болмай тұр. Өз кезегінде жергілікті билік пен құқық қорғау органдары тарапынан бақылаудың болмауы және үй жануарларының иелерінің жазаланға тартылмауы адам өліміне алып келуде.

 

Өз кезегінде, «Қазақавтожол» ЖШС-гі жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында мал егелерін жауапкершілікке тарту бойынша қолданыстағы айыппұлдар мен шаралардың орындалуын қатаңдату туралы ұсыныспен бірнеше рет ҚР ІІМ-не хат жолдаған болатын. Өңірлік филиалдардың бөлімшелері жол бойында мал табылған жағдайда мал иелерін анықтау және міндетті түрде жауапқа тарту мақсатында жергілікті полиция қызметіне жеделдетіп абарлайды. Алайда, бұл проблема әлі де өз шешімін таба алмай отыр!

Біз өз тарапымыздан жергілікті атқарушы билік пен жергілікті полиция бөлімшелерінің өкілдеріне осы мәселені шешу жолында қолдау көрсетуге дайын екенімізді хабарлаймыз, атап айтқанда осы бағыттағы жұмыстарды күшейтуге қатысу және малдардың қатысуымен болған жол-көлік оқиғаларын үнемі бақылауда ұстау, атқарушы органдардың және учаскелік полиция бөлімшелерінің өкілдері жол қозғалысы ережелері талаптарын орындауға және жолға малдың кіруіне жол бермеу туралы елді мекендердің тұрғындары арасында түсіндірме жұмыстарын жүргізуге қатысуға дайын екенімізді хабарлаймыз.

Жоғары жылдамдықты индикаторлары бар жолдарда көлік құралдарының қарқындылығының артуына байланысты бұл мәселені шешу үшін шұғыл шаралар қабылдау қажет!

Өз кезегінде шаруа қожалықтарының иелерін, фермерлер мен мал иелерін азаматтық жауапкершілікті көрсетуге және малдың жол бойында жайылуына жол бермеуге шақырамыз!

«Нұр-Сұлтан» қаласының коммуналдық қызметтері қыс бойы елорданың қарын арнайы қар шығару полигондарына тасымалдаған болатын. Осындай полигондардың бірі қаланың шетінде, Екатеринбург-Алматы тас жолының 1247 км-де орналасқан (Нұр-Сұлтан Атбасар учаскесі). Көктемнің және жылы ауа-райының келуімен орай полигондағы қар еріп, ал қармен бірге келген тұрмыстық қоқыс тау-тау болып сол жерде қалды. Өз кезегінде қоқыс желмен жолға шығып, көліктердің қауіпсіз қозғалысын ұйымдастыруға кедергі келтіруде.

«Қазақавтожол» ЖШС-і Ақмола облыстық филиалының жол жұмысшысы Сергалиев Қуаныш Камалұлының айтуынша: «Қар полигонға қыс бойын Нұр-Сұлтан қаласынан келген, осы жерге қармен бірге тұрмыстық қалдықтарда алып келінген, қыста көрінбеді, ал қазір қар еріп, қоқыстар мен тұрмыстық қалдықтарғана қалды, ал жел оларды жолға шығаруда. Біз күн сайын жолды тазалаймыз, алайда бұл шексіз қоқыстың бітетін түрі жоқ. Білуімше полигонға қалалық әкімдік жауап береді, алайда олардан ешқандай шара қолданылмайды. Біз бұл шексіз қоқыспен ары-қарай қалай күресетінімізді білмейміз» - деп хабарлады.

Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің 505-бабына сәйкес «Абаттандыру ережелерін бұзу» бойынша, қар полигонына қоқыс тастауға тыйым салынады, алайда полигонға қармен бірге алынып келінген қоқыс үшін ешкім жауап бергісі келмейді!

Жолшылардың қоқыспен күрес мәселесі мұнымен аяқталмайды. Мысалы, әйгілі Талапкер ауылы. Бұл ауылдың тұрғындары мұнда қоқыс контейнерлері жоқ дейді. Қоқыстан құтылудың жалғыз жолы - жақын маңдағы автомобиль жолы бойына қоқыс дорбаларын лақтыру. Ауылдан екі шақырым жерде ескі қалалық қоқыс полигоны бар, алайда, оған жету мүмкін емес себебі ол жерге жол жоқ, ал батпақпен жолсыздан өтіп қоқыс шығару перспективасы ешкімді қызықтырмайды. Сондықтан, ауыл тұрғындарына қоқыс дорбаларын жол бойында қалдыру әлде-қайда жеңіл. Ауыл тұрғыны Зейнел мырзаның айтуы бойынша: «Әкімдікке шағымданудың мағынасы жоқ, өйткені басшылық жиі ауысады. Барлығы жағдайды түзетуге уәде береді, бірақ ешқандай өзгеріс жоқ. Мен мұнда 8 жылдан бері тұрамын, мен келгелі осы мәселе бар, шешімі қашан табылатыны барлық ауыл тұрғындарын қобалжытатын мәселе»-дейді.

Осы материалмен біз жергілікті атқарушы биліктің, Қазақстан Республикасы Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігінің Экологиялық реттеу және бақылау комитеті, экологиялық полиция, қоршаған ортаны қорғаудың мамандандырылған прокуратурасы мен қоғамның назарын экологиялық проблемаға аударғымыз келеді! Жол бойындағы қоқыс проблемалары жергілікті флора мен фаунаның тіршілігіне теріс әсер ететін, ұлттық жолдың эстетикалық келбетін бұзатын және көлік құралдарының қауіпсіз қозғалысын ұйымдастыруға кедергі келтіретін үлкен мәселе!

Құрметті отандастар, қоқыс қалдықтарымен күрес - ғаламдық экологиялық проблема! Егер жерімізді таза ұстағымыз келсе, өзімізден бастайық!

Бұл айтулы күні біздің кәсіпорынның аймақтық филиалдарының өкілдері ұзақ жылдар бойы жол саласында жұмыс істеген соғыс ардагерлері мен тыл еңбеккерлеріне барды.

Сондай-ақ, ардагерлерімізге «Қазақавтожол» ЖШС-нің облыстық филиалдары атынан ақшалай сыйлықтар табысталды!

Осындай ардагерлердің бірі - 19.07.1925 жылы туған Бирюков Петр Иванович. Жеңістен кейін Чехословакияда, Венгрияда және Австрияда қызмет етіп, 1948 жылы әскерден босатылды. Елге оралғаннан кейін ол Атбасардағы жүргізушілер мектебін бітіріп, 1983 жылы зейнетке шыққанға дейін Атбасардағы 27-ЖҚБ жол секторында жұмыс істеді.

Садовский Николай Афанасьев 05.05.1928 ж.т. 1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысының ерлігі үшін медалімен марапатталған. Николай Афанасьев 1964 жылдан 1988 жыл аралығында зейнетке шыққан,а дейін автомобиль жолдары секторында жұмыс істеді.

Біз, қазіргі ұрпақ үшін ардагерлерді құттықтау және құрметтеу - үлкен мәртебе және міндет. «Қазақавтожол» ЖШС баршаңызды Ұлы Жеңіс күнімен құттықтайды!


Биылғы жылғы қыс барлық қазақстандықтарды өз қаһарымен таңқалдырғаны белгілі. Қаңтар айында Елордамен қатар, еліміздің бірнеше аймақтарында борандар күшейіп, бұрын-соңды болмаған мөлшерде қар жауды. Ауа-райының тосын мінезіне төтеп беру үшін жол қызметкерлері “нон-стоп” тәртібіндегі жұмысқа ауысты. Қазақстан бойынша жүздеген техника күн демей, түн демей жұмыс жасады. Осы уақыт аралығында байланыс орталығына 90 мыңнан астам адам хабарласып, 3500 автокөлік қар құрсауынан құтқарылған. Еліміздің 6 өңірінде оперативті штабтар құрылып, әлі күнге дейін кезекші диспетчерлік қызметтер жұмыс жасауда. Аталмыш шараларды шұғыл түрде ұйымдастырудың басты мақсаты - барша азаматтарға қауіпсіз және үздіксіз жол қозғалысын қамтамасыз ету, төтенше жағдайдың салдарын мүмкіндігінше төмендету.
“ҚазАвтоЖол” ҰК” АҚ-ның Басқарма төрағасы Ұлан Әліпов ауа-райының қолайсыз жағдайларында тәулік бойы жолды күтіп-ұстау жұмыстарын жүргізген, қауіпсіз және үздіксіз жол қозғалысын қамтамасыз етіп, азаматтарды эвакуацялау барысында аянбай еңбек еткен ерен еңбектері үшін «ҚазАвтоЖол» ҰК» АҚ мен "Қазақавтодор" ЖШС-ң қатарынан 49 қызметкерді марапаттады.
Сондай-ақ, “ҚазАвтоЖол” ҰК” АҚ-ның атынан өскелең ұрпақтың тәрбиесіне аса назар аударып, ұлдарының бойында еңбекқорлық қасиетті қалыптастырғандары үшін 5 жас маманның ата-анасы алғыс хатпен марапатталды. 
KAZAUTOJOL

  1. Идрисов Галымжан Беркутович - Мастер ДЭУ-2
  2. Родители Ахметкалыма Жаксылыка Мухамедулы - Дорожного мастера ДЭУ-73. Отец – Ахметкалимов Мухамед, Мать – Ахметкалимова Алия
  3. Хамысканов Серик Омарович - Машинист погрузчика ДЭУ-2
  4. Васильев Владимир Леонтьевич - Машинист КДМ ДЭП-3
  5. Қожа Ербол Қайырбекұлы - Машинист КДМ ДЭУ-11
  6. Уразалин Мураткали Еришович - Машинист КДМ ДЭУ-12
  7. Жолаев УзакБактиярович - Машинист КДМ ДЭУ-8
  8. Сулейменов Ерлан Сабенович - Машинист бульдозера ДЭУ-25
  9. Зиядин Архат Нурбекович - Дорожный рабочий ДЭУ-26
  10. Алимбаев Манарбек Рахимгалиевич - Машинист МТЗ ДЭУ-28
  11. Малюков Ринат Ерликович - Водитель Камаз ДЭУ-29
  12. Мешелов Ержан Мырзасадыкович - Машинист бульдозера ДЭУ-30
  13. Сайлыбаев Манарбек Сагнийевич - Водитель Урал-тройка ДЭУ-32
  14. Нусупов Аубакир Сайдрахманович - Автогрейдерист ДЭУ-71
  15. Крыкбаев Мейрам Аканович - Машинист трактора ЛПУ-2
  16. Абуов Луис Женисович - Водитель ДЭУ-45
  17. Толеуканов Айдос Елеукенович - Водитель ДЭУ-72
  18. Тайшыбеков Зият Камалович - Механизатор ДЭУ-77
  19. Юсупов Альфрит Анасович - Механизатор ДЭУ-42
  20. Ахметов Сейлхан Бекбулатович - Водитель ДЭУ-46
  21. Сатыбалдинов Диянат - Механизатор ДЭУ-48
  22. Кирьяк Виктор Николаевич - Начальник ДЭУ – 55
  23. Изтулин Асхат Токтасынович - Старший мастер Сарыкольского ДЭП ДЭУ-52
  24. Искаков Виктор Кайрлович - Водитель Костанайского ДЭП ДЭУ-52
  25. Кобликов Виталий Еркежасович - Механик ДЭУ-62
  26. Алтынбеков Бахытбек Ерланович - Мастер ДЭУ-75
  27. Омаров Ербол Серикович - Мастер ДЭУ-61
  28. Саблин Дмитрий Владимирович - Начальник ДЭУ-66
  29. Ляпаров Александр Васильевич - Водитель машины Foton ДЭУ-66
  30. Досанов ЖанатАзиевич - Машинист автогрейдера ДЭУ-66
  31. Баранов Виктор Петрович - Водитель Камаз ДЭУ-66
  32. Мама Крауса Вадима Степановича - Водителя Камазав ДЭУ-66, – Краус Людмила Николаевна
  33. Ибраев Болат Темиргалиевич - Водитель снегоочистителя ДЭУ-66
  34. Алимбетов Ерболат Ахметжанович – Главный инженер ДЭУ-44

Сіздерді шын жүректен құттықтап, қызметтеріңіз үшін алғыс айтамыз! 

Республика бойынша қозғалысты шектеу картасы

ВЫСТАВКА

ВЫСТАВКА

Приглашаем посетить Международную выставку «Казавтодор-Кaztraffic-2019»

Мемлекет басшының жолдауы

President

Қазақстан Республикасының

Мемлекет басшының жолдауы

Нурлы жол - путь в будущее

Уважаемые казахстанцы! Сегодня весь мир сталкивается...

Государственные символы Республики Казахстан

Государственный Флаг Республики Казахстан Государственный Флаг...

Стратегия «Казахстан-2050»

В декабре 2012 года в...

Сізге біздің сайт ұнайды ма?