+7 (7172) 444 684

19.07.2018

Тәуліктік жедел ақпарат

+7 (7172) 444 777 wp +7 771 744 47 77

Единицы машин, механизмов и автотранспорта

1 993

Лесопосадочных участков

7

Дорожно-эксплутационных пунктов

174

Дорожно-эксплутационных участков

78

Международных коридоров

6

Автодорог республиканского значения

23 510 км

Представительство по моб. работе ГО и ЧС

Областных филиалов

14

collageмедаль

«Қазақавтожол» ЖШС бас есепшісі Г.О. Қашаева және қамтамасыздандыру және инфрақұрылымды кұтіп ұстау бөлімінің бас маманы Н.Е. Ашихин мекемемізде көп жылдар бойы мінсіз еңбек етіп келеді.

Өткен аптада олар көп жылдық қызметі және еліміздің дамуына қосқан үлесі үшін Қазақстан Республикасы Президентінің 2018 жылғы 20 маусымдағы жарлығымен «Астана 20 жыл» мерекелік медалімен наградталды.

Әріптестерімізді құттықтаймыз және отбасыларына бақ-береке, жұмыстарына табыс тілейміз!

 

collageақсуат

«Қазақавтожол» мекемесінің негізгі қызметі көбіне өңірлердің, соның ішінде ауыл-аймаққа тиіесілі мекендерде өтетіні белгілі. Сондықтан республикалық маңызы бар автожолдарға жақын жатқан елді мекендердің тұрғындары жергілікті инфрақұрылымға жауапкершілікпен қарап, өз үлесін тигізуі аса маңызды.

Осындай мысалдардың бірі – өткен аптада Қызылорда облысы, Майлыбас ауылдық округі, Ақсуат ауылында округ әкімі Қ.Жұбатқан, № 49 ЖПУ бастығы Н.Ботабаев, учаскелік жол шебері А.Рыстығұлов, түрлі мекеме басшылары, ауыл тұрғындарының қатысуымен жиналыс өтті.

ЖПУ бастығы 50-ден астам қатысушыға «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» халықаралық транзиттік автожолы мен жол бойында орналасқан аялдамалардың тазалығы, автожол қозғалысы қатысушыларының қауіпсіздігі мақсатында ауылдың малына пада ұйымдастыру секілді мәселелерді қамтыған түсіндірме жұмыстарын жүргізді.

collageбел2

collageбеларусь1

Ағымдағы жылдың 26-30 маусымы күндері «Қазақавтожол» ЖШС делегациясы автожолдары күтіп ұстау және жол бойындағы қызмет көрсетуді дамыту бойынша халықаралық тәжірибені зерттеу мақсатында Беларусь Республикасы, Минск қ., «Минскавтодор-Центр» РУМ-іне іскерлік сапарға барып қайтты. Делегация құрамында халықаралық іс-шараға мекеме басшылығы, өңірлік филиалдардың директорлары, ЖПУ бастықтары мен шеберлері қатысты, олар бірнеше күн Минск облысындағы жол шаруашылығының жұмысын ұйымдастыру тәжірибесімен танысты.

Сапар бағдарламасы Беларусь Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрімен кездесу, облыс бойынша түрлі санаттағы автомобиль жолдарымен танысу, «Минскавтодор-Центр» РУМ, жол-өлшеу станциялары, «БелДорНИИ» ММ, «Белгиппродор» ММ-ге бару және т.б. қамтыды. Қорытынды күні қазақстандық жолшылар жол шаруашылығының ардагерлерінің құрметіне қойылған мемориалдық белгінің ашылуына қатысты.

Қазіргі уақытта жолдарды күтіп ұстау, жөндеудің оң тәжірибесі мен озық әдістерімен бөлісу үшін облыстық филиалдарда медиаматериалдар таныстырылып, жиындар өткізіліп жатыр.

вкоф кцп казахстан
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Қазіргі таңда барлық облыстар Кешенді мақсаттық бағдарлама бойынша жол жөндеу мен жол элементтерін жайластыру жұмыстарын аяқтағанын хабарлаған болатынбыз.
Сондай жұмыс сәтінің бірі - КМБ аясындағы "Қазақавтожолдың" ШҚОФ жасаған жұмысы жайлы сюжет "Қазақстан" арнасында өткен айда көрсетілген болатын. "Шығыс Қазақстан облысында «Семей-Қайнар» тас жолын жөндеу жұмыстары жалғасуда. Семей қаласын Абыралы өңірі және Қыземшек, Знаменка, Саржал, Қайнар ауылдарымен байланыстыратын жолдың жалпы ұзындығы 276 шақырым. Оның бойында 12 көпір, 170-ке таяу су өткізетін құбыр бар. 1990 жылдардан бері қараусыз жатқан жолдың 12 шақырымы былтыр жеңіл-желпі жөндеуден өтті. Бұл жұмыстарды жалғастыру үшін республикалық бюджеттен биыл да қомақты қаржы бөлінбек. Осы жолды күтіп-ұстауға қажет қаржының мөлшері де ұлғайды. «ҚазақАвтоЖол» мекемесінің облыстағы филиалы бүгінде ой-шұңқырларды бітеп, жол сапасын жақсартуға бар күшін салып жатыр," - делінеді сюжетте.
Дереккөз: "Қазақстан" ұлттық арнасы.

 

кеген3
кеген2кеген1

 

@kegen_audany_akimdigi ресми парақшасы жариялағандай, 26 маусым күні аудан әкімі Байедилов Талғат Ескендірұлы және "Қазақавтожол" ЖШС-ның бас директоры Әліпов Ұлан Тоқтарбайұлының бастамасымен аудан орталығы Кеген ауылында Қазақстан бойынша 91-ші ЖПУ (ДЭУ) ашылды. ЖПУ-дің ғимаратын көріп, танысып, басшысы етіп Сағымбеков Жанат Жеңісұлын тағайындады. Кеген ауылынан Республикалық маңызы бар Кеген және Райымбек ауданына қарасты 274 шақырым болатын автомобиль жолдарын күтіп ұстап, қызмет көрсетуге "Жол пайдалану бөлімі" мекемесі ашылып, оған коммуналдық меншіктегі бос тұрған ғимарат сенімгерлікпен пайдалануға берілді.

Аталған мекемеде 20 жұмыс орны ашылып, 8 арнайы техникалар топтастырылды.
#кегенауданы

щпо2018

Қазіргі таңда бірқатар облыстар автожолдар төсемін уақытынан бұрын тозудан сақтау мақсатында республикалық маңызы бар автожолдардың бетін кедір-бұдыр етіп өңдеу жұмыстарын бастап кетті. Жуық арадағы кезеңде барлық облыстық филиалдар бұл бағыт бойынша жұмыстарын бастайды.


Анықтама: Автожолдардың бетін кедір-бұдыр етіп өңдеу
- жолдың жүріс бөлігінің жабынымен көлік доңғалақтарының адгезиясын жақсарту үшін жүргізілетін, кедір-бұдырлық, су өткізбеу, беріктік мен жабын тығыздығын қамтамасыз ету мақсатындағы жолдың төсемін жайластырудың технологиялық процесі. Бұл – түбіріне органикалық байланыстырушы жұқа қабатты салып, жоғары сұрыпты қиыршық тасты тарата орналастырып, оны тығыздау арқылы жабын бетін кедір-бұдыр ету, тозу қабаттарын және және қорғаныш қабаттарын жайластырудың әдісі.

Көптеген елдерде төсем беттерді өңдеуді «Chip Seals» - «қиыршық тасты қорғаныш (оқшаулағыш) қабаттар» деп атайды. Жол бетін өңдеу процедуралары мезгілсіз бұзылудың алдын алу ретінде пайдаланылады. Нәтижесінде, жол бетіндегі сызаттар және басқа да зақымдануларды жабатын жоғарғы қорғаныс қабаты қалыптасып, осылайша жол жабынының мерзімін ұзартуға мүмкіндік туады.

collageкцпқор
Республикалық маңызы бар автомобиль жолдарындағы қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету аясында «Қазақавтожол» ЖШС жыл сайын ҚР Инвестициялар және даму министрлігі Автомобиль жолдары комитеті бекітетін «Кешенді мақсаттық бағдарлама» қабылдайды.

Бұл бағдарламада жол шұңқырларын бітеу, көлік жүретін аймақты белгілеу, автопавильондар мен демалыс алаңдарын жөндеу, сондай-ақ жол белгілері, ақпараттық панно және тағы да басқа жол жағдайының элементтерімен абаттандыру қарастырылған. 

Кешенді мақсаттық бағдарлама аясында жалпы қолданыстағы республикалық маңызы бар автожолдар төсемін қысқы кезеңнен кейін пайда болған ақауларын жою және жолдарды одан әрі жайластыру мақсатында сәуір-маусым айларына арналған екі айлық жоспар бекітіледі. Биылғы бұйрық бойынша шұңқырларды жөндеу жұмыстары КМБ жылдық жұмысынан 80 % кем емес мөлшерде, жол белгілерін және жол бөлігіндегі таңбаларды орналастыру 50 % кем емес мөлшерде бекітілген болатын.

Атап айтқанда, 1 сәуір мен 1 маусым аралығында Атырау, Алматы, Жамбыл, Қызылорда, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстары, ал 15 сәуір мен 15 маусым аралығында Ақмола, Ақтөбе, Батыс Қазақстан, Шығыс Қазақстан, Қарағанды, Қостанай, Павлодар және Солтүстік қазақстан облыстық филиалдары екі айлық жұмыстарын аяқтады. 

Қорытындысында республика бойынша 14 облыста 719 мың ш.м жол шұңқырларын жөндеу (111 %), 471 мың ш.м жолтабандар (сораптар) мен жол тарамдарын жою (148 %), 13,7 мың км көлік жүретін бөлікті сызып белгілеу жұмыстары орындалды (143 %), 6,6 мың жол белгісі орнатылып, ауыстырылды (131 %), соның ішінде – 361 ақпараттық панно (150 %), 13,8 мың сигнал бағаны (149 %) және 943 километрлік нұсқау белгісі орнатылды (119 %), 19,7 мың м жол қоршаулары орнатылып, жөнделді (113 %), 880 м көпірлердің таяныш қоршаулары орнатылып, ауыстырылды (138 %), 196 автопавильон мен демалыс алаңы жөнделді (145 %).

Атап өтейік, «Қазақавтожол» ЖШС аталған жоспарды орындау мәселелері бойынша облыстық филиалдармен апта сайын жедел технологиялық және селекторлық байланыс жүргізген болатын.  

жол сапасы 24кз июнь "Қазақавтожол" ЖШС бас директоры Ұ.Әліпов "Atameken Business Channel" арнасындағы "Өзекті сала" бағдарламасына қатысып, сарапшы ретінде өз пікірін білдірді.


Тақырып: "Жол сапасы қандай?"

 

дара жол

 

Ұлттық арнадағы "Дара жол" бағдарламасының соңғы шығарылымдарының бірінде ҚР Еңбек сіңірген қайраткері, Қазақстанның және ТМД елдерінің құрметті жолшысы, профессор Бақытжан Мұртазин жайлы эфир жарыққа шықты.

Бағдарламаға қатысушылар қатарында профессордың шәкірттерінің бірі "Қазақавтожол" ЖШС бас директоры Ұ.Әліпов те пікір білдірді.

 

 

Дереккөз: "Қазақстан" телеарнасы

Жүргізуші: Дана Нұржігіт

Хронометраж: 1 сағат.

 

ҚР ИДМ «Нұрлы Жол» бағдарламасы аясында автожолдарды, көлік, азаматтық авиацияны дамыту және жылумен, сумен жабдықтау және су бұру желілерін жаңғырту саласында жобаларды жүзеге асырып жатыр. Негізгі жобалар — республикалық маңызы бар автожолдарды реконструкциялау және салу.

Жалпы пайдаланудағы жолдардың ұзындығы 95,6 мың шақырымды құрайды, оның ішінде республикалық желі — 24,4 мың шақырым, жергілікті желі — 71,2 мың шақырым.

2018 жылы жалпы ұзындығы 4,2 мың шақырым болатын 23 жобаны іске асыру жоспарланған.

22 жоба бойынша жұмыстар жалғастырылуда: Теміртау — Қарағанды, Орталық — Шығыс, Астананың оңтүстік-батыс айналма жолы, Щучинск — Зеренді, Қостанай — Денисовка, Бейнеу — Ақтау, Бейнеу — Ақжігіт, Жетібай — Жаңаөзен, Қордай а. айналма жолы, Астана — Петропавл, Ақтөбе — Мақат, Атырау — Астрахан, Үшарал — Достық, Күрті — Бурылбайтал, Қалбатау — Майқапшағай, Қапшағай — Талдықорған, Талдықорған — Өскемен, Таскескен — Бақты, Осинов өткелі, Мерке — Бурылбайтал, Орал — Каменка және Ұзынағаш — Отар, сондай-ақ, Балқаш — Бурылбайтал жаңа жобасын бастау жоспарланған.

Жыл қорытындысы бойынша көлік қозғалысы 528 шақырым жерде ашылады.

Қазіргі уақытта қандай жобалар іске асырылу сатысында тұр?

1) Еліміздің елордасын Алматымен сапалы жолмен байланыстыруға мүмкіндік беретін «Орталық — Оңтүстік» (Астана — Алматы) жобасы. 2016 жылы жалпы ұзындығы 275 км Астана—Теміртау және Алматы — Қапшағай учаскелерін реконструкциялау жұмыстары аяқталды. Теміртау — Қарағанды учаскесін реконструкциялау жұмыстары жүріп жатыр, оның ішінде Қарағанды (62 шақырым) айналма жолы бар. Сонымен бірге, халықаралық қаржы институттарының (ЕҚҚДБ — 143 км, ДБ — 85 км) несиелері есебінен жалпы құны 115 млрд тг Күрті — Бурылбайтал учаскесін (228 км) реконструкциялау жұмыстары басталды. 2018 жылы «Батыс Еуропа — Батыс Қытай» жобасынан қаражат үнемдеу есебінен Балқаш — Бурылбайтал учаскесін (297 км) реконструкциялау жоспарланып отыр.

2) «Орталық — Шығыс» жобасы (Астана — Өскемен) белсенді түрде іске асырылып жатыр. Астана — Павлодар (441 км) учаскесінде 200 шақырым жолда қозғалыс ашылған, оның ішінде 12 шақырымы —  Ертіс бойындағы көпір өтпесі арқылы. Биыл жұмыстарды толығымен аяқтау жоспарланып отыр. Павлодар — Семей — Қалбатау учаскесі (473 км) бойынша биыл 260 шақырым жол құрылыс жұмыстарымен қамтылады. 2019 жылы қозғалысты толықтай ашу жоспарланған.

3) «Орталық — Батыс» жобасы (Ақтөбе — Атырау — Астрахан және Бейнеу — Ақтау) іске асырылуда. Ақтөбе — Қандыағаш (159 км) және Атырау — Астрахан (277 км) учаскелері «Ислам даму банкінің» несиесі есебінен реконструкцияланады. Қандыағаш — Мақат учаскесі (299 км) «Азия даму банкінен» алынған қаражат есебінен реконструкцияланады. Қарыз туралы келісімге 2016 жылы қол қойылды, құрылыс жұмыстары 2017 жылдың қараша айында басталды. Қандыағаш — Мақат учаскесінде бұған дейін басталған 26 шақырым жолды реконструкциялау жұмыстары 2017 жылы аяқталған.

4) Маңғыстау облысындағы Бейнеу — Ақтау учаскесі (470 км). 2017 жылдың желтоқсанында аталған жолда қозғалыс ашылған.

5) Астанадан солтүстік бағытта Көкшетау — Петропавл жобасы іске асырылуда. 2016 жылы Көкшетау — Петропавл (180 км) жолдарын реконструкциялау жұмыстары толығымен аяқталған. Ал Петропавл — РФ шекарасы (Қорған) учаскесіндегі жұмыстар 2019 жылы аяқталады.

6) Алматы — Өскемен жобасы бойынша (1003 шақырым) Қапшағай — Талдықорған учаскесіндегі (117 км) жұмыстар аяқталған, қалған жұмыстарды аяқтау қалды. Талдықорған — Өскемен (763 шақырым) учаскесі ҚХР «ЭксИмбанк» қарыздары есебінен қайта жаңартылады. Жоба 2017 жылы басталды.

7) Орал— Каменка жобасы бойынша 2015 жылы реконструкция жұмыстары басталды. 2017 жылы 65 шақырым жерде қозғалыс ашылды, биыл жобаны толығымен аяқтау жоспарланған.

8) 2017 жылы Жетібай — Жаңаөзен учаскесі бойынша (73 км) «Азия даму банкімен» несиелік келісім ратификациялып, мердігер ұйымдармен келісімшарттар жасалған.

9) 2018 жылы Ұзынағаш — Отар учаскесі бойынша (96 шақырым) қарыз туралы келісім жасалып, мердігер ұйымдармен келісімшарттар жасалған.

10) Бейнеу — Ақжігіт жобасы бойынша (85 шақырым) құрылыс жұмыстары 2017 жылдың маусым айында басталған.

11) Қостанай — Денисовка учаскесінде (114 шақырым) 2017 жылы келісімшарттарға қол қойылған.

12) Үшарал — Достық учаскесіндегі жұмыстар (180 шақырым) 2017 жылдың қыркүйегінде басталды.

13) Таскескен — Бақты (187 шақырым) учаскесінде 20 шақырымдық реконструкция жұмыстарын аяқтау қажет. Жұмыстар 2017 жылдың ІІ жартысында басталған.

14) Щучинск — Зеренді (80 шақырым) жобасы бойынша 2017 жылдың екінші жартысында жұмыстар басталған. Шығыс Қазақстан облысындағы «Осинов өтпесі» (32 шақырым) жобасы бойынша жұмыстар 2017 жылдың І жартысында басталған.

15) I техникалық санатқа ауыстыру бойынша «Қордай өтпесінің айналма жолы» (80 шақырым) жобасы іске асырылуда. 2017 жылы 40 шақырым жолда жұмыстар аяқталған, 2018 жылы толығымен аяқтау жоспарланған.

Мерке — Бурылбайтал (266 шақырым), Астананың оңтүстік-батыс айналма жолы (33 шақырым) және Қалбатау — Майқапшағай (415 шақырым) жобалары Қытайдыің «ЭксИмбанкінен» алынған қарыздар есебінен реконструкцияланады. Іске асыру 2017 жылдың ІІ жартысында басталды.

Жалпы алғанда, жоғарыда аталған жобаларды реконструкциялау 2020 жылы аяқталады. Атқарылған жұмыстар есебінен жолдардың жақсы және қанағаттанарлық жағдайдағы үлесін 90% дейін, І және ІІ техникалық санаттағы жолдардың үлесін 50%-ға дейін жеткізу жоспарланған.

Транскаспий мультимодальды тасымалдарын дамыту аясында Құрық портының паром кешенінің жобасы аяқталуда. 2016 жылғы желтоқсанда портта қуаттылығы 4 млн тонна болатын теміржол паром терминалы іске қосылды, оның операциялық қызметі 2017 жылдың наурызында басталды. 2018 жылдың I тоқсанында терминал арқылы шамамен 426,7 мың тонна жүк тиелді.

Қазіргі таңда жобаның екінші кезеңін — қуаттылығы жылына 2 млн тоннаға жететін автокөлік өтпесін іске асыру жұмыстары жалғасуда. Бүгінде қорғайтын гидротехникалық құрылыстарды салу жұмыстары жүргізіліп жатыр: шығыс және батыс портқа кіретін жерде салынған құрылыстар, кедендік ресімдеу аймақтары, порт алды сұрыптау стансасы. Жұмыстарды 2018 жылы аяқтау жоспарланған.


Дереккөз: www.primeminister.kz

Республика бойынша қозғалысты шектеу картасы

ВЫСТАВКА

ВЫСТАВКА

Приглашаем посетить Международную выставку «Казавтодор-Кaztraffic-2018»

Нурлы жол - путь в будущее

Уважаемые казахстанцы! Сегодня весь мир сталкивается...

Государственные символы Республики Казахстан

Государственный Флаг Республики Казахстан Государственный Флаг...

Стратегия «Казахстан-2050»

В декабре 2012 года в...

Сізге біздің сайт ұнайды ма?