+7 (7172) 444 684

26.04.2018

Тәуліктік жедел ақпарат

+7 (7172) 444 777 wp +7 771 744 47 77

Единицы машин, механизмов и автотранспорта

1 993

Лесопосадочных участков

7

Дорожно-эксплутационных пунктов

174

Дорожно-эксплутационных участков

78

Международных коридоров

6

Автодорог республиканского значения

23 510 км

Представительство по моб. работе ГО и ЧС

Областных филиалов

14

2018 04 23 at 09.22.23

"Қазақавтожол" ЖШС республикалық маңызы бар автожолдардағы жол телімдері ашық екенін хабарлайды. Алайда Алматы облысында "Көкпек-Кеген-Көлсай" а/ж 82-83 км-інде таулы-тастақ құрамдардың жылжуы мен сел ықтималдығынан "Экологиялық пост - Көлсай қорығы" телімі, 81-89 км-де автокөліктің барлық түріне қозғалыс шектелген.

Атап өтейік, қазіргі кезеңде автожолдарда су тасқыны мен шаюдан сақтану шаралары және тәулік бойы бақылау жүргізіліп жатыр.

Жолға шыққан жолаушылар мен көлік жүргізушілерінің естеріне республикалық маңызы бар автомобиль жолдарына қатысты ақпарат алмасу үшін WhatsApp қосымшасында «Қазақавтожол» ЖШС диспетчерлік қызметінің +7 771 7444 777 нөмірі жұмыс жасайтынын саламыз.

Одан бөлек, ақпарат үшін қалалық телефоннан +7 7172 444 777 нөмірі бойынша хабарласуға болады, сондай-ақ жаңалықтарды kazavtodor.kz ресми сайтынан және facebook, Instagram, twitter парақшаларынан оқи аласыздар.

Жедел өзекті ақпаратты мына сілтеме бойынша республика бойынша қозғалысты шектеу картасынан қарауға болады: kazavtodor.soft.kz/cr/map

IMG 1372

Бүгін Жапония еліне апталық кәсіби сапарымыздың соңғы күнінде Саппоро қаласындағы салалық ғылыми-зертеу институтында болдық.
Жалпы, соңғы үш күн ішінде Иватэ жол құрылысы компаниясы - Iwate River and National Highway Office-те кәсіби жұмыстарымен таныстық. Бұл ұйымның ұлттық маңыздағы ірі жобалары көп.
Ертеңіне Саппороға сапар шегіп, қаланың құрылыс департаментінде кездесу өтті.
Міне, бүгін осы қаланың ғылыми институты - Engineering Research Institute for Cold Region-да «Қарлы және суық аймақтарда цементбетон төсемі» атты семинар өтті. Климаты қатал Хоккайдо аралында бұл ұйым бірнеше тиімді зерттеулер жүргізген.
Осылайша, Токио, Камакура, Йокогама, Саппоро қалаларын қамтитын «Жапония мысалындағы цементбетон жол төсемдерін жөндеу мен күтіп ұстаудың инновациялық технологиялары» атты практикалық семинарды тәжірибе алмаса отырып, олардың тың жобаларымен таныса жүріп, табысты аяқтадық деуге болады.

***

Сегодня, в последний день нашей поездки на недельный практический семинар «Инновационные технологии ремонта и содержания цементобетонных дорожных покрытий на примере Японии. Организация дорожного движения и действующая система платных дорог», мы посетили научно-исследовательский институт.
Отмечу, в последние три дня постили дорожно-строительной компании Иватэ - Iwate River and National Highway Office. В Национальном дорожном офисе Ивате в настоящее время представлены в разработке различные проекты, такие как: ремонт моста над рекой Китакями, сабо-работы горной системы Хачимантай, общенациональных автодорог 4 и 46, строительство линии Камайси Акита на скоростной автомагистрали Тохоку и обслуживание, поддержка и контроль этих объектов.
На следующий день у нас прошла деловая встреча в Департаменте строительства мэрии города Саппоро. 
Также в этом городе в организации Engineering Research Institute for Cold Region прошел семинар «Цементобетонное дорожное покрытие в снежных и холодных регионах: методы проектирования и ухода, повреждения».
На острове Хоккайдо, где суровый зимний климат и широкое распространение торфяной мягкой почвы создают заметные проблемы, свойственные снежному, холодному региону, Институт провел передовые исследования для экономически эффективного развития инфраструктуры, улучшения окружающей среды в инфраструктуре и смягчения стихийных бедствий, наносящее ущерб инфраструктуре. 
В целом, могу заключить, что обмен опытом с развитыми странами и ознакомление с их проектами пойдет на пользу при работе и применении на наших проектах, на сегодня наш международный семинар успешно завершен.

 

collage1яп

 

 

 
Сәуірдің 14-інен бастап шалғайдағы Жапон еліне апталық кәсіби сапарымыз басталды. Токио, Камакура, Йокогама, Саппоро қалаларын қамтитын «Жапония мысалындағы цементбетон жол төсемдерін жөндеу мен күтіп ұстаудың инновациялық технологиялары» атты практикалық семинарға «Қазақавтожол» ЖШС Бас директорының орынбасары Т.Астай, Ақмола, Павлодар, Алматы, Жамбыл облыстық филиалдарының басшылары С.Айдос, А.О.Гульм, А.Нағманов, Б.Жамкенов және Қарағанды облыстық филиалының бас инженері Б.Т.Бөпеевпен бірге аттандық.Жапонияның көлік жүйесі 1 203 777 км автожол желісін, асфальтталған 961 366 км-ді қамтиды, оның 7 560 км – жылдамдықты магистральдар. Жол салудағы бетон технологиясы инновациялық технологиялармен қолданылады. Түрлі кәсіби мамандармен кездесулер осы екі күнде Numazu River National Highway Office, The Central Nippon Expressway Company Limited ұйымдарында өтті. Олардың магистральдық нысандары мен шосселік жобаларымен таныстық. Мысалы, коллажда көрсетілген жаңа теxнологиялар қолданып салынып жатырған эстакадада консоль тәрізді бағаналар ерекше.Пракикалық семинарымыздың қалған бөлігі өзге профильдік ұйымдар мен нысандарында өтеді.Бұл кешенді халықаралық кәсіби іс-шараға қатысу қазірдің өзінде автожолдарды салу, пайдалану, жайластыру, күтіп ұстау, бақылау және қайта құрылымдау бойынша шетелдік мамандармен теориялық және практикалық тұрғыдан бірлескен шаралар өткізу мен тәжірибе алмасудың қажеттілігі мен маңызын көрсетіп тұр деуге болады.С 14 апреля началась наша поездка на недельный практический семинар «Инновационные технологии ремонта и содержания цементобетонных дорожных покрытий на примере Японии. Организация дорожного движения и действующая система платных дорог». В профессиональную поездку, охватившую г. Токио, Камакура, Йокогама, Саппоро отправились делегацией в составе с Заместителем Генерального директора ТОО «Казахавтодор» Т.Астай, директорами Акмолинского, Павлодарского, Алматинского, Жамбылского областных филиалов С.Айдоса, А.Гульма, А.Нагманова, Б.Жамкенова, а также с главным инженером Карагандинского областного филиала Б.Бупеева.Транспортная система Японии - одна из самых передовых в мире. Сеть автомобильных дорог протяженностью – 1 203 777 км, асфальтировано – 961 366 км, из них 7 560 км – скоростные магистрали. В Японии так же используют бетон в качестве основного материала для строительства дорог. Именно бетон позволяет возводить фантастические многоуровневые развязки, поражающие своей сложностью. Подготовительный этап занимает достаточно много времени, но именно тщательность позволяет разработать детальные планы для дорог. В Японии были исследованы и разработаны различные инновационные технологии покрытия, которые в процессе эксплуатации подвергаются большим сезонным перепадам температур и обильным осадкам. Технологии разрабатываются также для решения проблем старения покрытия и снижения экологических проблем.В рамках зарубежной стажировки проходят встречи со специалистами крупных дорожно- строительных компаний, представителями государственных органов власти и отраслевых объединений, посетить дорожно-строительные объекты и изучить опыт коллег.За два дня посетили Numazu River National Highway Office. Организация управляет примерно 102 км трех маршрутов национальных автомагистралей в восточном районе префектуры Сидзуока. В дополнение к техническому обслуживанию и ремонту каждого маршрута, безопасности дорожного движения, предотвращению стихийных бедствий, а также проектированию реформирования скоростных автомагистрали, Numazu River National Highway Office занимается дорожными обследованиями, проектированием строительной техники, улучшая безопасность и удобство национальных дорог. Сейчас у них идет строительство национальной трассы №138, целью которого является уменьшения пробок на дорогах в городе Нумадзу из-за большого количества транзитных перевозок, а также возможность обеспечить функционирование новой безопасной развязки, которая сыграет роль в уменьшении дорожно-транспортных происшествий. Строится также участок Общей национальная трассы, которая объявила о функционировании совместно с уже открывшейся кольцевой дорогой Тохсу- Суруга-Бей. Увидели строительство мостов дорожной развязки , а также верхнюю часть непосредственно самой трассы.В рамках посещения The Central Nippon Expressway Company Limited, оценили Communication Plaza Kawasaki of Nexco Central - это объект, который вводит в действие строительство, управление, эксплуатацию национальных автомагистралей, план которых разработан NEXCO CentralJapan. В офисе ознакомились с историей скоростной автомагистрали, увидели различныеусилия по «созданию, защите и наслаждению» использования трасс, а также различные схемы, карты и проектировки на больших изображениях и диограмах. На выбор предоставлены документальные фильмы, в одном из них показаны и описаны все шаги по планированию, проектированию, строительству и введению в эксплуатацию одного из шоссе, разработанного Центральной японской группы NEXCO.Наш практический семинар в эти дни продолжится в других профильных организациях и объектах страны.В целом, уже сейчас заключаю, что участие в данном международном специализированном мероприятии наглядно продемонстрировало необходимость и важность проведения комплекса совместных мер обмена опытом с развитыми странами, в т.ч. как в теоретической, так и в практической части при строительстве, эксплуатации, устройстве, содержании, контроле и реконструкции автодорог с твердым покрытием для дальнейшего внедрения и применения на казахстанских дорогах.
Фото Ulan Toqtarbaiuly Aelip.
Фото Ulan Toqtarbaiuly Aelip.
Фото Ulan Toqtarbaiuly Aelip.
Фото Ulan Toqtarbaiuly Aelip.
 
Комментарии: 1
Комментарии
Bota Urkinbai Сəттілік
1
Управление
 
НравитсяЕще реакции
Ответить8 мин.
 
 
 

 

collage1

Мекемеміздің қазіргі жеткен жетістігі мен алынған белестері, жүйелі жолға қойылған жұмысы бір күндік еңбектің жемісі емес екені анық. Оған жылдар бойы қажырын аямаған ұжым мен саналы ғұмырын осы жол саласына арнаған мамандар себеп болды. Сондықтан қай тараптан бағаласақ та, біздің алдымыздағы аға буындардың еңбегі ерекше, өнегесі мен тағылымы зор.

Солардың бірі, жол саласындағы еңбек ардагері Мұқсен Ғұбайдоллаұлы Бақтыгереев мерейлі жасқа аяқ басып, 80-нің сеңгірін алып отыр.

Мұқсен Ғұбайдоллаұлы 1938 жылы 12 сәуір күні Батыс Қазақстан облысы, Борық ауылында дүниеге келді. 1955 жылы Орал қаласындағы №9 техникалық училищеден токарьлық мамандық алып, Ворошилов зауытында токарь болып жұмыс істеді. 1956 жылы өмірінің көп жылын арнаған төл саламыз – жол саласына келіп, Фурманов ауданы – Фурмановтағы № 42 жол пайдалану мекемесінде жол жұмысшы болып жұмысқа орналасты. 1958 жылы Алматы қаласында оқу комбинатында біржылдық мастерлік курс алып, мастерлік жұмысқа ауысты. Дегенмен, жас маманның үнемі ізденіс үстінде жүргенін, білімін кеңейтуге әркез талпынғанын көруге болады. Ол 1963 жылы Шығыс Қазақстан жол құрылысы институтында, 1967 жылы В.В. Куйбышев атындағы Сібір автожолдары интитутында (Омск қ.), 1972 жылы Алматы халық шаруашылық институтында білімін көтереді. 1983 жылы Саратовтың бүкілодақтық жол құрылыс техникумын сырттай бітіріп, құрылыс технигі мамандығын алды.

Кейін инженер, аға инженер, жол оңдеу пунктінің бастығы, ал 1965 жылы № 41 жол пайдалану бөліміне бастық етіп тағайындалады. Солай жол саласында үзбестен 52 жыл 1 ай 28 күн жұмыс істеп, соның 43 жыл 10 ай 14 күнінде мекеме бастығы болды, 2009 жылдың 1 қаңтарынан бастап еліне арнаған қызметтік жолын тәмамдап, зейнетке шықты.

 

WhatsApp Image 2018 04 13 at 12.34.25

Қоғамдық өмірге белсене араласқан Мұқсен Ғұбайдоллаұлы бірнеше мәрте аудандық комитет мүшесі, аудандық кеңес депутаты болды. Үлгілі еңбегі еленіп, «Ерлік еңбегі үшін», «Қоғамдық тәртіпті сақтаудағы қызметі үшін», «Жарыс жеңімпазы», «Еңбек ардагері», «Қазақавтожол» республикалық мемлекеттік кәсіпорнын дамытуға қосқан еңбегімен ерекше үлесі үшін» медальдарымен марапатталған. «Жалпақтал аулындағы құрметті азаматы» және «Құметті жолшы» атақтарының иегері. Жоғары мемлекеттік деңгейді ондаған құрмет грамоталары, дипломдар мен алғыс хаттар табысталған, соның ішінде бірнеше рет Астана төрінде Қазақстан Республикасы Президентінің қолынан алғыс хаттар алғанын мақтанышпен айтуға болады.

Сексенді алқымдаған ақсақал 56 жыл ғұмырын осы жол саласы жұмысына арнап, ел мен елді, қала мен даланы байланыстыратын қатынас жүйесін қалыптастыруға сүбелі үлес қосты. Алғашқылардың бірі болып Шахат, Үлкен және Кіші өзендер арқылы өтетін көпірлерді салуға бас болды. Соның нәтижесінде шалғайдағы Фурманов, Казталов және Жәнібек аудандары үшін экономикалық жағынан да, әлеуметтік жағынан да маңызды қадам жасалды.

Құрметті Мұқсен Ғұбайдоллаұлы!

Сіздің жұмысқа деген талап пен жауапкершілігіңіз, еңбекке деген сүйіспеншілігіңіз, үлкенге деген құрмет, кішіге деген әкелік қамқорлығыңыз бойыңызға біткен асыл қасиетіңізбен ұштасады Осы салтанатты күні өзіңізге зор денсаулық, берекелі өмір, әр күніңіздің шатты да сәтті болуын, бақ-дәулет, жанұяңызға, бала-шағаңызға береке-бірлік тілейміз!

Бүгінгі толқынға әрқашан аға буынның еңбек жолы мен айрықша орнын ұғынып, қадірлеп отыру парыз. «Қазақавтожол» ЖШС бұдан әрі де сала ардагерлері бен қызметке арналған саналы ғұмыры бар ақсақалдарымыз, аға-апаларымызды ұлықтап, мерейлі мерекелерде ұмытпай, тұрақты құттықтаулар ұйымдастырып жүреді, ал олардың қажырлы еңбек жолын өнеге етіп, жалпыға паш етіп жүруіміз жалғасын табады деп сендіремін.

 


                                                                                                                                                                                              «Қазақавтожол» ЖШС бас директоры Ұлан Әліпов

 

collage2

 
Охват: 8 чел.
 
 

1104 кцп

Республикалық маңызы бар автомобиль жолдарындағы қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету аясында «Қазақавтожол» ЖШС жыл сайын ҚР Инвестициялар және даму министрлігі Автомобиль жолдары комитеті бекітетін «Кешенді мақсаттық бағдарлама» қабылдайды.

Бұл бағдарламада жол шұңқырларын бітеу, көлік жүретін аймақты белгілеу, автопавильондар мен демалыс алаңдарын жөндеу, сондай-ақ жол белгілері, ақпараттық панно және тағы да басқа жол жағдайының элементтерімен абаттандыру қарастырылған.

Кешенді мақсаттық бағдарлама аясында жалпы қолданыстағы республикалық маңызы бар автожолдар төсемін қысқы кезеңнен кейін пайда болған ақауларын жою және жолдарды одан әрі жайластыру мақсатында сәуір-маусым айларына арналған екі айлық жоспар әзірленіп, бекітілді.

Атап айтқанда, 1 сәуір мен 1 маусым аралығында Атырау, Алматы, Жамбыл, Қызылорда, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан облыстары, ал 15 сәуір мен 15 маусым аралығында Ақмола, Ақтөбе, Батыс Қазақстан, Шығыс Қазақстан, Қарағанды, Қостанай, Павлодар және Солтүстік қазақстан облыстық филиалдары екі айлық жұмысқа кірісу қарастырылған.

Одан бөлек, екі айлық жоспар аясында жол белгілерін орнату мен ауыстыру, жол жиегіне шарбақ орнату мен жөндеу, көлік жүретін бөліктерді белгілеу, километрлік нұсқау белгілерін орнату, автопавильондар мен демалыс алаңдарын жөндеу бойынша жұмыстар қазірден бастап жүргізіліп жатыр.

караганда

«Қазақавтожол» ЖШС жұмысшыларының еңбегін тек өзіміздің мекеме ғана емес, өзге де ұйымдар мен мемлекеттік органдар атап өтіп, елеп келеді.

Қарағанды облысындағы Нұра ауданының әкімі Н.И. Омарханов «Қазақавтожол» ЖШС Қарағанды облыстық филиалының жұмысшысы, № 48 жол-пайдалану учаскесінің бастығы болып қызмет атқарған Н.К. Сейфулгазинді ауданның қоғамдық өміріндегі елеулі үлесі үшін және қызметіндегі жауапкершілігі мен жетістіктері үшін алғыс хатпен марапаттады.

Жұмысшы қазіргі таңда № 42 жол-пайдалану учаскесінің бастығы болып табылады.

0504

"Қазақавтожол" ЖШС республикалық маңызы бар автожолдардағы жол телімдері ашық екенін хабарлайды.

Атап өтейік, қазіргі кезеңде автожолдарда су тасқыны мен шаюдан сақтану шаралары, дайындық жұмыстары және тәулік бойы бақылау жүргізіліп жатыр.

Жолға шыққан жолаушылар мен көлік жүргізушілерінің естеріне республикалық маңызы бар автомобиль жолдарына қатысты ақпарат алмасу үшін WhatsApp қосымшасында «Қазақавтожол» ЖШС диспетчерлік қызметінің +7 771 7444 777 нөмірі жұмыс жасайтынын саламыз.

Одан бөлек, ақпарат үшін қалалық телефоннан +7 7172 444 777 нөмірі бойынша хабарласуға болады, сондай-ақ жаңалықтарды kazavtodor.kz ресми сайтынан және facebook, Instagram, twitter парақшаларынан оқи аласыздар.

Жедел өзекті ақпаратты мына сілтеме бойынша республика бойынша қозғалысты шектеу картасынан қарауға болады: kazavtodor.soft.kz/cr/map

3103 сурет

 

«Жетісу» өңірлік телеарнасының тілшілері «Қазақавтожол» ЖШС Алматы облыстық филиалының жұмысшыларының көктемгі су тасқыны кезеңіндегі күнделікті бір сәттік еңбегі жайлы сюжет көрсетті.

Сондай-ақ филиал жұмысы туралы «Жетісу» газетінен және басылымның ресми сайтынан келесі сілтеме бойынша оқи аласыздар: http://zhetysu-gazeti.kz/news/cat-9/2387/

Қазіргі кезеңде республика бойынша барлық облыста автожолдарды су тасқыны мен су шаюдан сақтау шаралары, дайындық жұмыстары және тәулік бойы бақылау жүргізіліп жатқанын атап өту қажет.

Жолаушылар мен көлік жүргізушілерінің естеріне республикалық маңызы бар автомобиль жолдарына қатысты ақпарат алмасу үшін WhatsApp қосымшасында «Қазақавтожол» ЖШС диспетчерлік қызметінің +7 771 7444 777 нөмірі жұмыс жасайтынын, қалалық телефоннан +7 7172 444 777 нөмірі бойынша хабарласуға болатынын, жаңалықтарды kazavtodor.kz ресми сайтынан және facebook, Instagram, twitter парақшаларынан оқи алатындарын саламыз.

Жедел өзекті ақпаратты мына сілтеме бойынша республика бойынша қозғалысты шектеу картасынан қарауға болады: kazavtodor.soft.kz/cr/map

0204

"Қазақавтожол" ЖШС республикалық маңызы бар автожолдардағы жол телімдері ашық екенін хабарлайды.

Атап өтейік, қазіргі кезеңде автожолдарда су тасқыны мен шаюдан сақтану шаралары, дайындық жұмыстары және тәулік бойы бақылау жүргізіліп жатыр.

Жолға шыққан жолаушылар мен көлік жүргізушілерінің естеріне республикалық маңызы бар автомобиль жолдарына қатысты ақпарат алмасу үшін WhatsApp қосымшасында «Қазақавтожол» ЖШС диспетчерлік қызметінің +7 771 7444 777 нөмірі жұмыс жасайтынын саламыз.

Одан бөлек, ақпарат үшін қалалық телефоннан +7 7172 444 777 нөмірі бойынша хабарласуға болады, сондай-ақ жаңалықтарды kazavtodor.kz ресми сайтынан және facebook, Instagram, twitter парақшаларынан оқи аласыздар.

Жедел өзекті ақпаратты мына сілтеме бойынша республика бойынша қозғалысты шектеу картасынан қарауға болады: kazavtodor.soft.kz/cr/map

 

3003

Қазіргі таңда "Қазақавтожол" ЖШС апаттық жағдай қаупіне орай автомобилисттерге әзірге жолға шығудан бас тартуға кеңес береді.

Әрі ауа-райы қолайсыздығына орай, жол қозғалысы қатысушыларынан жылдамдық тәртібін және автомобильдер арасында қашықтықты сақтауын, көлікпен оқыс маневр жасаудан аулақ болуын сұраймыз.

Ақмола обл.:

Қарлы ауа-райына орай, «Екатеринбург-Алматы» км. 1275-1353,  Астана-Қарағанды обл. шек. жол шектелген.

 

ШҚО:

Су тасу телімдері:

1. «Өскемен-Зырян-Рахман бұлағы» 184 км.

Қарағанды обл:

Қарлы ауа-райына орай, жол шектелген:

1. «Екатеринбург-Алматы» км. 1492-1610, Қарағанды-с.Ақсу-Аюлы.;

2. «Екатеринбург-Алматы» км. 1353-1425, Ақмола обл. - Теміртау.

 

ӨЗЕКТІ АҚПАРАТ ҮШІН:

Жолға шыққан жолаушылар мен көлік жүргізушілерінің естеріне республикалық маңызы бар автомобиль жолдарына қатысты ақпарат алмасу үшін WhatsApp қосымшасында «Қазақавтожол» ЖШС диспетчерлік қызметінің +7 771 7444 777 нөмірі жұмыс жасайтынын саламыз.

Одан бөлек, ақпарат үшін қалалық телефоннан +7 7172 444 777 нөмірі бойынша хабарласуға болады, сондай-ақ жаңалықтарды kazavtodor.kz ресми сайтынан және facebook, Instagram, twitter парақшаларынан оқи аласыздар.

Жедел өзекті ақпаратты мына сілтеме бойынша республика бойынша қозғалысты шектеу картасынан қарауға болады: kazavtodor.soft.kz/cr/map

Республика бойынша қозғалысты шектеу картасы

ВЫСТАВКА

ВЫСТАВКА

Приглашаем посетить Международную выставку «Казавтодор-Кaztraffic-2018»

Нурлы жол - путь в будущее

Уважаемые казахстанцы! Сегодня весь мир сталкивается...

Государственные символы Республики Казахстан

Государственный Флаг Республики Казахстан Государственный Флаг...

Стратегия «Казахстан-2050»

В декабре 2012 года в...

Сізге біздің сайт ұнайды ма?